34 képzés egy áráért! - 70 % kedvezmény! Érdekel! |
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
Amennyiben az oldalon tartózkodik és használja annak szolgáltatásait, azzal elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételek minden pontját. A továbbiakban a, “Szolgáltató” „Felnőttképző” kifejezések a www.powereducation.hu oldal tulajdonosát jelölik, avagy az Imázsépítő Kft.-t.
A “Felhasználó”, „Résztvevő” kifejezés az oldal szolgáltatásait igénybe vevő természetes személyt jelenti.
A „Szerződő felek” együttesen jelöli a két oldal résztvevő feleit.
A honlap üzemeltetőinek adatai:
Cég név: Imázsépítő Kft.
Székhely: 1053 Budapest, Ferenciek tere 2. Fsz.
Adószám: 24134040-1-41
Email: info@powereducation.hu
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2022/001441
Képviseletre jogosult személy: Klocsko Vitalij ügyvezető
A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
1. Az Általános Szerződési Feltételek hatálya
Jelen “Általános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF) a www.powereducation.hu címen elérhető oldal használatának szabályait, és az ott megrendelhető szolgáltatásra vonatkozó részletszabályokat határozza meg.
Az alábbi szabályok nem vonatkoznak a www.powereducation.hu oldalon keresztül elért más oldalakra, függetlenül azok jellegétől, az általuk nyújtott szolgáltatástól, vagy az üzemeltető személyétől. A regisztrációval igénybe vett szolgáltatás teljesítése során történő adatkezelésre külön Adatkezelési Tájékoztató vonatkozik.
2. A szolgáltatások megrendelése és szerződés
A szerződés a Szolgáltató által ismertetett szerződési feltételekkel, azoknak a Felhasználó által történő elfogadásával (megrendelés) jön létre.
3. A szerződéskötés technikai lépései
Az elektronikus szerződéskötési folyamat a következő lépésekből tevődik össze.
I.) Jelentkezés
A Szolgáltatások az arra történő jelentkezést (regisztrációt) követően vehetőek igénybe. Ennek során a Felhasználónak ki kell töltenie egy adatlapot, melyen kötelezően meg kell adnia nevét, e-mail címét, telefonszámát és számlázási adatait. A későbbiekben ezek az adatok bármikor módosíthatóak, az adatbeviteli hibák javíthatóak.
II.) Fizetés
A jelentkezés véglegesítésével, a „Jelentkezés”/”Megrendelés elküldése” gombra kattintással a Felhasználó a Szolgáltatást a Szolgáltatótól megrendeli. A megrendelést véglegesíteni és leadni csak az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési Tájékoztató elfogadásával lehet. A Szolgáltatás megrendelése fizetési kötelezettséget keletkeztet.
Amennyiben a Felhasználó az online megrendelési folyamatot az ott kért adatok megadásával véglegesítette és a “Jelentkezés” / “Megrendelés elküldése”” gombra rákattintott, akkor megrendelést ad le, mely a Felhasználó részéről ajánlatnak minősül. Ezen ajánlat azonban nem jár automatikusan azzal, hogy a Szolgáltató a Felhasználó ajánlatát elfogadta.
A megrendelt Szolgáltatás ellenértékét átutalással és bankkártyás fizetéssel, illetve instant átutalással tudja kiegyenlíteni a Felhasználó a Szolgáltató bankszámlájára. Amennyiben hagyományos átutalást választ a vásárló, a pénzügyi művelthez szükséges információkat emailben küldi el Szolgáltató a Felhasználónak egy díjbekérőt mellékelve.
III.) Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés leadását követően a Felhasználó megrendelés részünkre való megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza a megrendelés főbb adatait, amely azonban nem minősül Felhasználó ajánlatát elfogadó e-mailnek.
IV.) A Szerződés létrejötte
A szerződés a Felhasználó és a Szolgáltató között az Általános Szerződési Feltételek szerinti tartalommal, a megrendelés kifejezett, elektronikus úton történő visszaigazolásával jön létre (ajánlat elfogadása). A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak.
A szerződés tárgya lehet a Szolgáltató által biztosított díjköteles tanfolyam, workshop, webinárium, illetve díjmentes kurzusok, online előadások. A továbbiakban ezeket összességében „Szolgáltatás” néven jelöljük.
A Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötését a Felhasználó a www.powereducation.hu honlapján keresztül kezdeményezheti. A Felhasználó a megfelelő Szolgáltatás kiválasztását követően, adatainak megadása után a „Jelentkezem”/”Megrendelés elküldése” gombot kiválasztva elfogadja a Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésére szóló ajánlatot a Felhasználó által megadott adatokkal. A „Jelentkezem”/”Megrendelés elküldése” gomb kiválasztásával Résztvevő jelen Szerződés rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el. Szerződő felek között a szerződés a Szolgáltatáson való részvételt a Felhasználó általi megrendelést követően a Szolgáltató általi elektronikus visszaigazolásával jön létre. Az elektronikus visszaigazolás tartalmazza Résztvevő által a jelen Szerződés szerint megadott adatait, a Szolgáltaás díjának mértékét, fizetésének módját, különös tekintettel az esetleges részletfizetésre, megadva a fizetendő részletek mértékét és fizetési határidejét. A megküldött visszaigazolás egyben jelen Szerződés egyedi részét képezi, amelyhez jelen Szerződés elválaszthatatlanul kapcsolódik.
A szerződés létrejöttével a Szolgáltatáson történő részvételre kizárólag a Felhasználó jogosult, azaz egy Felhasználói jelentkezés egy fő Szolgáltatáson történő részvételére teremt lehetőséget. Amennyiben a Szolgáltató tudomására jut, hogy adott Felhasználói hozzáféréssel a Szolgáltatáshoz nem regisztrált érintettek is hozzáfértek, Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás díját kiszámlázni a hozzáférést lehetővé tevő regisztrált Felhasználó felé. A Szolgáltatás anyaga szerzői jogvédelem alatt áll, az harmadik személyek számára át nem adható, ennek megsértése szerzői jogi jogsértésnek minősül.
Egyes Szolgáltatásaink a hatályos felnőttképzési törvény szerint bejelentés kötelesek, illetve a Felnőttképzőnek adatszolgáltatási kötelezettsége is keletkezik, ezért ezen képzések esetén az alábbi információkat kérjük be a jelentkezőktől:
Családi és utónév
Születési családi és utónév
Legmagasabb iskolai végzettség
Állandó lakcím
Telefonszám
Elektronikus levelezési (e-mail) cím
Születési hely és idő
Anyja születési neve
Idegennyelv ismeret
Számlázási adatok
A felnőttképzési törvény alá eső tanfolyamainknál lehetőség van tanúsítvány megszerzésére, amennyiben a Felhasználó teljesíti az ehhez szükséges minimum feltételeket.
Ezen tanfolyamaink esetén felnőttképzési szerződést kötünk Felhasználóinkkal elektronikus formában, melyre jelen ÁSZF-ben foglaltak az irányadók.
A Szolgáltatáson Résztvevő jelen Szerződés elfogadásával nyilatkozik arról, hogy cselekvőképessége, illetve szerződéskötési képessége nincs korlátozva, a megrendelés során az általa megadott adatok a valóságnak megfelelnek, és azokat teljeskörűen, hiánytalanul adta meg. A megrendelés véglegesítése előtt a Szolgáltatáson Résztvevő köteles megbizonyosodni arról, hogy a regisztrációs felületen megadott adatai megfelelnek a valóságnak és teljeskörűek. A Szolgáltatáson Résztvevő a regisztráció során megadott adatait a megrendelés véglegesítése előtt a regisztrációs felületen, a rendelést követően a felhasználói fiókjában tudja módosítani. A regisztrációs felületen csillaggal jelölt mezők kitöltése a Szerződés megkötése, teljesítése és a szükséges számlázás érdekében kötelezően megadandó adatokat jelöl.
Jelen Szerződés elfogadásával a Szolgáltatáson Résztvevő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy Szolgáltató a teljesítést a részvételi díj, vagy annak részletekben történő megfizetése esetén az első részlet megfizetésével azonnal, vagy a Szerződésben meghatározott Szolgáltatás kezdeti napon megkezdje.
A Szolgáltatáson Résztvevő a részvételi díj, vagy annak részletekben történő megfizetése esetén a részlet(ek) megfizetését követően jogosulttá válik arra, hogy a Szolgáltatást, illetve az egyes részletekhez kapcsolódó tananyagrészeket a jelen Szerződésben rögzítettek szerint a Szerződésben meghatározott határidőtől igénybe vegye.
Szolgáltató a Szolgáltatás igénybevételét a Szolgáltató által biztosított, kizárólag interneten elérhető online képzési felületen a Szolgáltatáson Résztvevő által a regisztráció során megadott e-mail címmel/felhasználónévvel és jelszóval elérhető felhasználói fiókon keresztül biztosítja. Egyes workshopok, webináriumok külső online felületen vehetőek igényben, ezek megtekintéséhez Szolgáltató Résztvevő számára elektronikus úton elküldi a szükséges információkat.
A Szolgáltatáson Résztvevő tudomásul veszi, hogy a Szolgáltatás igénybevételéhez videók betöltésére, megtekintésére is alkalmas internet kapcsolat és böngésző biztosítása szükséges. Részletesebben erről a Rendszerkövetelmények menüpont alatt. Amennyiben a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges minimális követelményekben változás következik be, Szolgáltató köteles erről a Szolgáltatáson Résztvevőt elektronikus levél, vagy a Szolgáltatás erre meghatározott felületén közzétett tájékoztatás formájában tájékoztatni.
A Szolgáltatás kezdési időpontja, ütemezése, befejezése:
A Szolgáltatás kezdő időpontja a részvételi díj, részletekben történő díjfizetés esetén az első részlet Szolgáltató részére történő megfizetését követő első munkanap, vagy a részvételi díj megfizetését követően induló Szolgáltatás esetén a Szolgáltató által a Szolgáltatás leírásában és a Szerződésben meghatározott kezdőnap, amikor a Szolgáltatást a Szolgáltató a Résztvevő számára hozzáférhetővé teszi az online képzési felületen keresztül. A tanfolyamot a Résztvevő saját ütemezés szerint végzi, azt a Felnőttképző nem határozza meg, viszont az egyes tananyagok megtekintéséhez szükséges az előző anyagok és a hozzájuk kapcsolódó ellenőrző feladatok, esetleges projekt feladatok elvégzése. A tanfolyam befejezésének időpontja a Szolgáltató által meghatározott követelmény (Ellenőrzések) sikeres teljesítésének napja, melyre a Résztvevőnek a tanfolyam kezdő időpontjától számított legfeljebb 2 év áll rendelkezésére. Workshop, webinárium esetén adott időpontban történő online előadás megtekintésére van lehetősége Résztvevőnek, illetve a Szolgáltatásban meghatározottak szerint ezen Szolgáltatások felvételeinek későbbi időpontban történő ismételt megtekintésére a Szolgáltató által megadott online felületen keresztül egy a Szolgáltató által a Szolgáltatás leírásában meghatározott maximum időpontig.
A felnőttképzési törvény hatálya alá eső tanfolyamokon a Résztvevő a tanfolyam során nyújtott teljesítményének ellenőrzési és értékelési módja:
Felnőttképző a képzési anyag sikeres elsajátításának elősegítésére és a tanfolyam befejezésének igazolására a tanfolyam tematikájához illeszkedő, egy-egy tananyagegységre vonatkozóan ellenőrző kérdéseket és/vagy feladatokat – továbbiakban: Ellenőrzések – állít össze, melyek a tanfolyamon Résztvevő döntése alapján, tetszőleges időpontban elvégezhetők a tanfolyam befejezését megelőzően. Az Ellenőrzéseket a tanfolyamon Résztvevőnek minimálisan 80 %- osan kell teljesítenie. Ismétlésre a tanfolyam befejezésére meghatározott maximális időtartamon belül korlátlan számú alkalommal díjmentesen van lehetőség. Az Ellenőrzéseket a Felnőttképző ellenőrzi és fogadja el azokat teljesítettnek. Az Ellenőrzések eredményéről a Felnőttképző a tanfolyamon Résztvevő által megadott e-mail címén e-mailben, vagy a tanfolyamon Résztvevő online képzési felületen létrehozott fiókján keresztül értesíti a Résztvevőt.
A tanfolyam során a megengedett hiányzás mértéke és annak túllépése esetén irányadó szabályok nem kerülnek megállapításra, tekintettel arra, hogy a tanfolyam online képzési felületen elérhető online tanfolyam formájában történik, melyen a tanfolyamon Résztvevő saját ütemében és időbeosztása alapján halad.
A felnőttképzési törvény hatálya alá eső tanfolyamok esetén a tanfolyam lezárásakor a Felnőttképző a tanfolyamon Résztvevő kérésére, a jelen Szerződésben foglalt követelmény teljesítése esetén Tanúsítványt állít ki a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerből. A tanfolyam lezárásához szükséges követelmény az Ellenőrzések teljesítése, valamint a teljes Képzési díj Felnőttképző részére történő megfizetése. A Tanúsítvány kiállítására vonatkozó kérést a tanfolyamon Résztvevő legkésőbb a tanfolyam lezárásának időpontjáig e-mailben kérheti Felnőttképzőtől az info@powereducation.hu e-mail címre megküldött levélben.
V.) A regisztráció törlése
A Felhasználó bármikor dönthet regisztrációja törléséről. Nincs lehetőség viszont a törlésre, ha azt jelen Felhasználási feltételek, vagy jogszabály kizárja.
4. A szolgáltatás díja
A Szolgáltatás díja kizárólag a képzést foglalja magában, és nem tartalmazza az esetlegesen szükséges ajánlott szakirodalom árát.
Szolgáltató által kibocsátott minden árlista, díjjegyzék, részvételi díjat tartalmazó tájékoztató, legyen az elektronikus fájl vagy nyomtatott dokumentum, tájékoztató jellegű. A tanfolyamon Résztvevő által fizetendő részvételi díj összege és a részletekben történő díjfizetés gyakorisága tekintetében a tanfolyam megrendelésekor feltüntetett, és a tanfolyamon Résztvevő által a megrendeléssel elfogadott részvételi díj és fizetési gyakoriság az irányadó. A megrendeléssel elfogadott részvételi díj a tanfolyamért fizetendő teljes összeget magában foglalja, azon kívül a tanfolyamon Résztvevőt további díjfizetés nem terheli, kivéve a tanfolyamon a Résztvevő által választott és igényelt részletfizetés esetét, mely esetben a tanfolyamon Résztvevő köteles a részvételi díjat a megrendeléskor feltüntetett részletek megfizetésével kiegyenlíteni.
Szolgáltató fenntartja a Szolgáltatások részvételi díjának módosítási jogát. A módosítás a www.powereducation.hu honlapon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A részvételi díj módosítása a módosítás időpontjában már megrendelt és kifizetett Szolgáltatásra nem vonatkozik. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatások tekintetében a részvételi díjból kedvezményt nyújtani, melynek feltételeit Szolgáltató egyoldalúan jogosult meghatározni. Az igénybe vehető kedvezményekről Szolgáltató a www.powereducation.hu honlapon ad tájékoztatást.
Résztvevő a Szolgáltatás részvételi díját közvetlen banki átutalással, bankkártyás fizetéssel, illetve instant átutalással tudja kiegyenlíteni Szolgáltató bankszámlájára utalva egy összegben, vagy részletfizetés esetén a meghatározott részletekben és ütemezéssel. Előfizetéses kurzusok esetében ismétlődő bankkártyás tranzakcióval minden hónap azonos napján automatikusan levonódik a kurzus havi díja, amíg a Résztvevő nem vonja vissza a hozzájárulását a levonáshoz.
A részvételi díj megfizetése tekintetében a Résztvevő oldalán felmerülő költség a Szolgáltatáson Résztvevőt terheli.
Szolgáltató a részvételi díj megfizetéséről szóló elektronikus számlát e-mailben vagy a Résztvevő online képzési felületen létrehozott fiókján keresztül bocsátja a Szolgáltatáson Résztvevő rendelkezésére. Amennyiben Résztvevő nem a saját nevére és címére, hanem valamely gazdasági társaság vagy egyéb jogi személy részére kérte a tanfolyamról szóló számlát kiállítani, és az erre vonatkozó adatokat a tanfolyam regisztrációs felületén hiánytalanul a Szolgáltató rendelkezésére bocsátotta, abban az esetben Szolgáltató az így megadott adatok alapján kiállított számlát Résztvevő részére e-mailben történő megküldéssel vagy a Résztvevő online képzési felületen létrehozott fiókján keresztül bocsátja a Szolgáltatáson Résztvevő rendelkezésére, aki köteles a számlát az általa megjelölt gazdasági társaság vagy egyéb jogi személy részére továbbítani.
A Szolgáltatások költségvetési, illetve európai uniós források terhére támogatásban nem részesülnek.
Amennyiben Résztvevő a részvételi díjat vagy annak bármely részletét esedékességkor nem fizeti meg, és jelen Szerződést a Szolgáltató felmondással megszünteti, a tanfolyam elvégzését igazoló Tanúsítványt a Szolgáltató a tanfolyamon Résztvevő részére nem állít ki. A már megfizetett részvételi díj ebben az esetben a tanfolyamon Résztvevő részére nem jár vissza, tekintettel arra, hogy a tananyag rendelkezésre bocsátási kötelezettségét a Szolgáltató teljesítette a tanfolyam megkezdésének időpontjától, illetve részletfizetés esetén az adott részlethez kapcsolódó tananyagegységre vonatkozóan a részlet megfizetését követően a jelen Szerződés szerint. Kivételt képez ez alól, ha a Szerződésben meghatározott Szolgáltatás még nem kezdődött el és a fizetési késedelem a Szolgáltatás a Szolgáltató által meghatározott kezdeti dátum előtt valósul meg. Ha Résztvevő így még nem kezdhette meg az adott Szolgáltatást, úgy az általa addig megfizetett díj visszatérítésre kerül.
5. Tájékoztató a Fogyasztót megillető elállási jogról
Fogyasztónak a Ptk. 8:1. § 1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal!
A Fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A Fogyasztó az elállási jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.
Ha a szerződés megkötésére a Fogyasztó tett ajánlatot, a Fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
A Fogyasztó elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a Szolgáltató által elektronikus úton megküldött letölthető nyilatkozat minta felhasználásával gyakorolhatja.
Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a Fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, a Fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon. Ha a Fogyasztó a teljesítés megkezdését követően felmondja a szerződést, köteles a felmondás vállalkozással való közlése időpontjáig teljesített szolgáltatással arányos díjat a Szolgáltató számára megfizetni. A Fogyasztó által arányosan fizetendő összeget a szerződésben megállapított ellenszolgáltatás adóval növelt teljes összege alapján kell megállapítani.
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bekezdése alapján a Fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti elállási jogát szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
A fogyasztó nem gyakorolhatja továbbá elállási jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
6. A Szolgáltató felelőssége
A Szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a Szolgáltatás zavartalansága és folyamatossága érdekében. Jogosítványait (felhasználási feltételek, szolgáltatások megváltoztatása, Felhasználókkal szembeni intézkedések stb.) elsősorban ezen célok érdekében gyakorolja, valamint azért, hogy a Szolgáltatást a Felhasználók igényeinek megfelelően alakítsa. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Felhasználót az oldal használata során ért olyan károkért, kellemetlenségekért, amelyek abból adódtak, hogy a Felhasználó az oldal használata során nem a kellő körültekintéssel járt el. Szolgáltató fenntartja a jogot a weboldal tartalmának előzetes bejelentés nélkül történő módosítására.
7. A Szolgáltató egyes jogai és kötelezettségei
A Szolgáltató jelen Szerződéssel a tanfolyamon Résztvevő által megjelölt és részvételi díjjal rendezett Szolgáltatás/tananyagegység tekintetében a Szolgáltatáson Résztvevő részére kizárólag a Szolgáltatás Résztvevő személyes hozzáférése mellett saját célra történő igénybevételét biztosítja. Az igénybevétel biztosítása kizárólag a Résztvevő által megrendelt és kifizetett mértékben történő igénybevételére terjed ki, az nem foglalja magában a Szolgáltatás bármely egyéb felhasználását, különösen a többszörözés, terjesztés, átdolgozás jogának átengedését.
Szolgáltató a jelen Szerződés létrejöttét és a részvételi díj, részletfizetés esetén az első részlet megfizetését követően legkésőbb a megfizetést követő első munkanapon köteles a Szolgáltatáshoz, részletfizetés esetén a megrendeléskor az adott részlethez meghatározott részletfizetési ütemezés szerinti tananyagegységhez való hozzáférést biztosítani a Résztvevő számára. Kivételt képeznek ez alól azon Szolgáltatások, melyek előjelentkezéssel kerülnek értékesítésre, és amelyeknek egy jövőbeli kezdési dátum van meghatározva. Ezen Szolgáltatások esetében a Szolgáltató köteles a Szolgáltatás leírásában megadott és a Szerződésben is meghatározott kezdeti dátumtól biztosítani Résztvevő számára a hozzáférést a Szolgáltatáshoz.
A hozzáférés biztosítása interneten keresztül elérhető online képzési felületen való elérés útján a Résztvevő által a regisztráció során megadott e-mail cím/felhasználónév és jelszó segítségével történik. A jelszó kizárólag a Résztvevőnek áll rendelkezésére, amennyiben az elveszik, vagy Résztvevő más okból nem fér hozzá, az „Elfelejtett jelszó” funkció segítségével kérheti a hozzáférés helyreállítását.
A hozzáférést a Résztvevő részére biztosítottnak kell tekinteni abban az esetben is, ha Résztvevő neki felróható vagy bármely, nem a Szolgáltató oldalán felmerülő egyéb ok miatt nem képes a Szolgáltatáshoz hozzáférni, ill. azt használni, különösen, ha a Résztvevő hibás e-mail címet vagy jelszót adott meg, vagy a jelen Szerződésben meghatározott minimális hardver és szoftver követelményeket Résztvevő nem biztosítja. Résztvevő tudomásul veszi, hogy a rendszer biztonságos működésének biztosítása érdekében a Szolgáltató korlátozza az online képzési felületen lévő egy adott személyhez tartozó fiókba egy adott naptári napon történő csatlakozás során az IP címek számát, ahonnan a csatlakozási kérést indítják.
Szolgáltató a Szolgáltatás rendelkezésre bocsátásától a Szerződés megszűnéséig folyamatos hozzáférést biztosít Résztvevő számára az adott Szolgáltatás /tananyagegység tekintetében.
Nem minősül a folyamatos hozzáférés biztosítására vonatkozó kötelezettség megszegésének, ha a Szolgáltatás folyamatosan legfeljebb 7 nap időtartamban a Szolgáltatás Résztvevő számára nem elérhető, különösen, ha arra a szerver karbantartása, hibajavítás miatt kerül sor. Szolgáltató tájékoztatja Résztvevőt, ha a Szolgáltató számára előre láthatóan meghatározott időszakban a Szolgáltatás nem lesz elérhető. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell a hozzáférhetetlenség előre látható kezdő időpontját és várható időtartamát, amennyiben ez a Szolgáltató számára ismert.
8. Résztvevő egyes jogai és kötelezettségei
A Résztvevő köteles a Szolgáltatónak a Szolgáltatásért a Szerződés szerinti díjat határidőben megfizetni. A díjfizetés történhet a Résztvevő által a megrendelés során számlázási névként és címként megadott gazdasági társaság vagy egyéb jogi személy útján is, ebben az esetben Szolgáltató a megadott névre és címre állítja ki a Szolgáltatásra vonatkozó számlát. A számla képzési költségként történő elszámolhatósága tekintetében Szolgáltató kötelezettséget nem vállal, azt minden esetben a Résztvevő, illetve az általa megjelölt számlafizető jogi személy köteles előzetesen ellenőrizni. Jelen Szerződés alapján a részvételi díj határidőben történő megfizetése esetén Résztvevő jogosulttá válik a Szolgáltatás saját célú igénybevételére. Résztvevő a Szerződésben meghatározott módon férhet hozzá, ill. veheti igénybe a Szolgáltatást a Résztvevő által megrendelt és a hozzá kapcsolódó részvételi díjjal rendezett mértékben.
A Szolgáltatásra vonatkozó igénybevételi jogát a Résztvevő sem ingyenesen, sem ellenérték fejében harmadik személy részére nem engedheti, és nem ruházhatja át, nem adhatja bérbe vagy haszonbérbe. Kizárólag a Résztvevő jogosult a Szolgáltatáson részt venni a Szolgáltató által biztosított online képzési felületre történő személyes bejelentkezés útján.
A felnőttképzési törvény hatálya alá eső tanfolyamon Résztvevő a képzés ideje alatt az adataiban bekövetkező változásokat a változástól számított 3 napon belül köteles Felnőttképző részére bejelenteni.
9. A szolgáltatás összekapcsolása más szolgáltatással
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot arra, hogy a www.powerducation.hu honlapot összekapcsolja más, általa fenntartott honlappal. A honlapok összekapcsolása csak technikai művelet, amely nem jelenti az adatállományok bármilyen módon történő összekapcsolását. A Szolgáltató az összekapcsolásról, annak céljáról, a Felhasználó hozzájárulása alapján esetlegesen létrejövő közös adatállományokról a Felhasználókat megfelelően tájékoztatja.
Az összekapcsolás kizárólag abból a célból történhet, hogy a Szolgáltató a több honlapon regisztrált Felhasználók számára többlet-szolgáltatásokat nyújtson. A többletszolgáltatások igénybevétele a Felhasználó kizárólagos döntésétől függ. A Felhasználó egyes regisztrációinak összekapcsolására csak abban az esetben kerülhet sor, ha a Felhasználó a tájékoztatást követően kinyilvánítja ezen szolgáltatások igénybevételére vonatkozó egyértelmű szándékát, és az adatok összekapcsolására vonatkozó hozzájárulását.
10. Cookie használat
A weboldal cookie-kat használ a Felhasználói élmény javítására. A cookie-kra vonatkozó részletes tájékoztatást az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.
11. A honlapon található tartalom felhasználása
A szerzői jogvédelem vonatkozik az összes, Szolgáltató által használt vagy előállított grafikára, képre, vagy videóra, tananyagra. Mindennemű sokszorosítás, másolás és fordítás csak egyértelmű, előzetes, írásos hozzájárulás esetén és a forrás megjelölésével engedélyezett. Bármilyen változtatás, illetve kibővítés előzetes, írásos engedély nélkül tilos.
Szerzői jogi jogsértés esetén a Szolgáltató igényét jogi úton érvényesíti a jogsértővel szemben! A szerzői jogi jogsértés megállapítása büntetőjogi és polgári jogi következményekkel járhat.
A honlapon található tartalmak engedély nélküli felhasználásának díja 5 000 Ft / szó / nap, továbbá minden felmerülő jogi és adminisztratív költség díja.
12. Hibabejelentés
Amennyiben a Szolgáltatáson Résztvevő a Szolgáltatás használata során hibát észlel, köteles a hibát a Szolgáltatónak haladéktalanul, de legkésőbb a hiba észlelésétől számított 3 munkanapon belül bejelenteni. A hibabejelentést a Szolgáltatáson Résztvevő e-mail útján teheti meg az alábbi elérhetőségen: info@powereducation.hu
Amennyiben a bejelentésben foglalt információk a hiba azonosításához, ill. a javítás elvégzéséhez nem elegendőek, Szolgáltató köteles a Szolgáltatáson Résztvevőtől a hibabejelentés megérkezésétől számított 3 munkanapon belül a szükséges felvilágosítást kérni. Ez esetben a hibajavítás határidejét a hiba azonosításához, ill. a javítás elvégzéséhez szükséges felvilágosítás megérkezésétől kell számítani.
Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Szolgáltatás megszakítás nélkül elérhető legyen.
Résztvevő köteles a Szolgáltatás igénybevételére használt eszközei, illetve az azokon található adatai megfelelő védelmének biztosítására.
Szolgáltató a bejelentett hibát, amennyiben az nem rajta kívül álló okra vezethető vissza, köteles a bejelentés megérkezésétől számított legkésőbb 30 napon belül, a Szolgáltatáson Résztvevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kijavítani. Amennyiben a javítás ideje alatt a Szolgáltatáson Résztvevő a Szolgáltatás bejelentett hibával nem érintett részének, funkciójának használatában akadályozva lesz, Szolgáltató köteles erről és az akadályoztatás terjedelméről, természetéről e-mailben tájékoztatni a Szolgáltatáson Résztvevőt az általa a megrendeléskor megadott e-mail címén keresztül.
Amennyiben a hiba a fenti határidőn belül előre láthatóan nem javítható ki, Szolgáltató köteles e tényről, és a hibajavítás várható határidejéről a Szolgáltatáson Résztvevőt az általa a megrendeléskor megadott e-mail címén keresztül e-mailben tájékoztatni.
A hibajavítás elkészültéről Szolgáltató a Résztvevő által a megrendeléskor megadott e-mail címén keresztül e-mailben értesítést küld Résztvevőnek, aki az értesítés átvételétől számított 3 munkanapon belül köteles a hibajavítás megtörténtét visszaigazolni, vagy amennyiben a hiba továbbra is fennáll, arról a Szolgáltatót tájékoztatni. Ha a Résztvevő ezen kötelezettségének határidőben nem tesz eleget, a hibát kijavítottnak kell tekinteni.
13. Panaszkezelés, vitarendezés
A fogyasztónak minősülő Felhasználó panaszát bármikor a honlapon, illetve jelen ÁSZF-ben található elérhetőségeken bejelentheti. A Felek kötelesek elsődlegesen békés úton rendezni a közöttük esetlegesen felmerülő vitás kérdéseket.
A szóbeli panaszt azonnal meg kell vizsgálni, és szükség szerint orvosolni kell. Ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.
Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja és intézkedik annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját indokolni köteles.
Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló jogvita a Szolgáltatóval folytatott tárgyalások során nem rendeződik, a Felhasználó bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá – amennyiben a Felhasználó Fogyasztónak minősül – felhasználói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek közül választhat:
– Panasztétel a Fogyasztóvédelmi hatóságnál,
– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
A Budapesti Békéltető Testület:
1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefon: 06 (1) 488 21 31
A leírtakon felül a Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználókat, hogy az Európai Parlament és Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról (Fogyasztói online vitarendezési irányelv) szóló 524/2013/EU rendeletével létrehozta az ún. online vitarendezési platformot. E platform célja, hogy elősegítse a Fogyasztók és kereskedők közötti jogviták független, pártatlan, átlátható, eredményes, gyors és méltányos, bírósági eljáráson kívüli online rendezését.
Az online vitarendezési platform elektronikus elérhetősége (linkje):
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=H
14. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítsa.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos jogszabályok rendelkezései az irányadóak, különös tekintettel a Ptk. vonatkozó rendelkezéseire.
A jelen – változásokkal egységes szerkezetbe foglalt – ÁSZF rendelkezései 2022.11.24. napján lépnek hatályba.